om senaste tidens bestyr

 
Första webcambilderna 2013, woopwoop.
 
Näst sista lovdagen har förflutit och jag har varit mer produktiv än någonsin på detta lov. Har bland annart varit hos frisören vilket är standard att göra strax innan en termin börjar. Jag har även: köpt färgband till min skrivmaskin, tagit spruta, lånat bok, köpt två par (!) träningsskor, bakat scones och sjungit.
 
Resten av lovet har förflutit i antingen extrem lathet eller till att fira något. Det har ju varit jul, nyår och min födelsedag. Fina vänner gjorde min födelsedag ultimat. Eller kvällen innan min födelsedag, rättare sagt. Det var nämligen finmiddag med fransk stämning och jag fick presenter.
 
Här är en bild på två av mina finaste några timmar innan jag fyllde nitton år:
 
 
Juste! Min mor fick att gå på afternoon tea av mig i present. Här är en bild från det:
Japp. En liten uppdatering om min tillvaro.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0