youth

Jag är kvar. Kvar i förändringen jag trodde jag skulle ta mig igenom. När jag var ute på andra sidan skulle jag komma tillbaka hit. Men det tycks ta ett tag att komma dit. Om det ens går.  Ingenting är att landa och att vara, för allting är att tänka, gråta, prata, stressa, bli besviken, försöka prestera, förvirras. Men ändå att skratta och vara glad på riktigt. Undrar ibland var min axel att gråta ut mot finns. Men för det mesta bara rusar livet fram i ett rus av allt jag nyss nämnde.
 
Men jag vill tillbaka hit. Vill skriva listor om hur bra hösten är och visa bilder från nattliga äventyr. Ikväll äter jag sushi och chips (varför chips? inte ens gott.) i sängen och ser på svtplay. Ikväll är det nämligen inte läge att vara ute och svira eftersom det väntas högskoleprovsskrivning imorgon. Sen är det höstlov. Lovet kunde inte ha kommit lägligare. Jag ska ägna hela veckan åt att samla på mig energi. Göra måbra-saker, leva, skratta, mysa, träna, umgås, sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0