hjärtansdagen

Precis hemkommen från en snöig kvällspromenad med Frida. Älskar avståndet mellan våra hus. Min något stressade kropp behövde bli av med lite energi. Den här veckan kör jag på tolvtimmarsdagar med skola, träning, sång och konfirmander. Well well, denna tös ska nu besöka sängen och det borde ju gå ganska bra att somna eftersom jag inte druckit kaffe sen imorse. Lite skillnad mot igår då jag försökte göra en måndag till en bra måndag genom att dricka kaaaaaaffe. Blev en bra måndag, faktiskt. Berodde nog mest på att alla verkade så glada. Sånt är ju fint.  



Frukost imorse. Många använder ju frukost som exempel på vad som är det mest ointressanta nånsin att berätta om i bloggor och sånt. Men jag tycker att frukostbilder är så fina. Ganska inspirerande också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0