060911

Tisdag.

Egentligen har det väl hänt en del sn senast jag skrev. Sprang tjejmilen i lördags, umgick med fina människor, var på barnkalas i söndags, hade världens tröttaste måndag igår och somnade typ efter Idol.

Idag har jag bl.a. skapat förkylningshonung i skolan, varit hos tandläkaren och klippt band.

 

Frida, Anna och jag gjorde en liten klippabandceremoni och klippte bort våra festivalband. Delade minnen klipps av tillsammans, liksom.

Nu hade jag hemskt gärna hoppat över morgondagen och vaknat upp till en ledig torsdag istället.


Kommentarer
Postat av: Freddie

cutcut summer of seventeen cutcut xx

2011-09-06 @ 22:08:50
Postat av: Maja

Åhhh, jag fick av mig mitt OCH på igen utan att behöva klippa det så jag kan bestämma om jag vill ha det på mig eller inte ^^

Känner mej cool

2011-09-07 @ 13:20:42
URL: http://missyellow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0