take me to a show take me to a disco take me back home leave me all alone

 
Detta är ett typexempel på ett mycket ointressant inlägg jag bara skriver för att jag inte har något bättre för mig för tillfället.
 

Hej ni trogna läsare, vänner och främlingar!
 
Hemma med feber för tredje dagen i rad. Trodde jag var frisk, så kollade jag nyss och termometern visade 38.0. Wtf. Har bestämt att det här är sista sjukdagen iallafall, för i helgen väntar massa julbestyr jag vill och måste ta del av. Luciaövning, julbak x 2 och sälja bullar på julmarknad står på schemat.
 
Idag missade jag SACO-mässan. Det är synd. Kanske missade att bli jätteinspirerad till att bli typ agronom. (haha, sa det till pappa, hans svar: "matilda, jag lovar att du inte skulle passa som det.") I onsdags trotsade jag dock febern och var med på vår körkonsert som var jättekul!! Ville typ gå ner från scen och gråta lite efter mitt solo för jag tyckte det gick så dåligt hehe, men sen blev jag glad igen!
 
Jag bakade en kladdkaka för en stund sen. Tänkte att det är bra för en febrig kropp. Annars har jag kollat på serier, (bl.a. "Jakten på det perfekta livet" på svt eftersom jag tycker om Hanna Hellquist så. himla. mycket!!!), pluggat, försökt städa rummet (syns ingen skillnad) och börjat läsa sista delen av 1Q84.
 
Jag saknar mina vänner. :((((
 
Jaja, nu ska jag duscha eller städa klart rummet eller äta mer kladdkaka.
Trevlig helg på er mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0