och det skulle ju va dansdansdans

Livet är märkligt. Helgerna är festliga och denna höst slutar inte att förvåna. Det är underligt hur många känslor som kan passera kroppen på en dag. På fredagen kommer frågan och ett svar formas. Nästa kväll presenteras jag som hans, jag känner ingen alls men de nya människorna blir en naturlig del av min lördagsnatt som består av drycker, skratt, lekar, nattbussar, händer, läppar. Och när klockan är mitt på dagen på söndagen snurrar det till i huvudet och jag inser att jag inte ätit på tjugofyra timmar. Och addera till detta dygn lite jobb, förvirring och lite tårar. Går hem, äter och tänker att visst är livet märkligt men himla levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0