glitter

Jag har haft en himla fin och skön dag. I förmiddags traskade jag med nyvaket ansikte över till Frida på en kopp kaffe för att ses en stund innan vi ska vistas på olika håll i ett par veckor, och ikväll har jag och Anna druckit té på en solig uteservering och varit på bio. Det är så oerhört skönt med en lugn helg efter festivalande, midsommarfirande och jobbveckor.

Jag har varit så fylld av inspiration hela veckan, men inte riktigt haft tid att göra av den någonstans då jag ju jobbat, men eftersom man måste äta så har jag passat på att utnyttja inspirationen till att laga middagar till familjen. (För ovanligheten skull.) (Därav matbilderna.) Men idag så har jag klippt och klistrat och skrivit och fotat.

Det är en jobbvecka kvar, sen väntar några dagar i sommarstugan. Åh vad jag ser fram emot att känna av sommaren på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0