nyårsafton

 

Gårkvällen var himla lyckad. Massa skratt och trevligheter med underbara människor. Vi åt middag, stod på torget vid tolvslaget, kramades och körde klassiska festspel. Kvällens låt blev definitivt den här. Den låten blev också 2012s första låt. För att höra mer om den historien och om nyårsafton, gå in på Mias blogg (och skrolla ner lite). Det är hon som gjort den sista bilden också.

Idag kände jag mig såhär. (inte som en apa, utan jag kände för att göra ingenting). Men  istället blev det lite kalas hos min kusin som fyller år och lite jobb.


Kommentarer
Postat av: Mia :)

Fint! Mys! Fett-bra-kväll! Puss! <3

2012-01-01 @ 21:40:29
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0