livstecken

Har varit en ganska ointensivt intensiv vecka och inte mycket till dataslöande. Idag var det skola som vanligt. Efter det hängde jag på biblioteket ett par timmar (börjar bli stammis) och sedan tog jag en vaccinationsspruta! Ska nämligen fly landet om ett par månader. När jag kom hem fick jag ett städryck som jag gått och väntat på senaste veckan. Det var verkligen på tiden, må jag säga.

Gårdagens - Blev träffad av en boll på idrotten. Tre gånger. I huvudet. Som Rebecca sa "Två gånger kanske är normalt, men tre..?"

Imorgon är det återigen fredag och jag tänkte börja den på ett lite annorlunda sätt. Kulkul.


 

För er som jag inte träffar dagligen - I´m a redhead nowadays.


Kommentarer
Postat av: Mia :)

Så sööööt du är! <3

2012-01-27 @ 22:00:51
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0