aderton



Today was my birthday. Älskar att fylla år! Dagen började med frukost på sängen samtidigt som jag läste Jonas Gardells twitterbok som jag fick. Efter det åkte min mor och jag in till staden för att shoppa. Köpte två klänningar som jag trånat efter i flera månader. Sedan fick vi stresshandla och stresslagamat. Sedan kom lite släktingar på tacosmiddag och sådana trevligheter. Nu försöker jag chilla ner lite med hjälp av lite te och lite softish musik.

Har fått flera kalasfina sms och gratulationer och till och med blogginlägg till min ära av min fina vänner så jag måste säga att JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER. Ni är så jädrans fina.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Allt bra i dag? :)

2012-01-06 @ 12:03:08
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/
Postat av: Mia :)

Jag älskar att du skriver aderton... vi är verkligen lika ibland! <3

2012-01-06 @ 12:07:03
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0