la valse d´Amelie

Ett litet kvällsinlägg innan jag ska sova.

Idag har det varit onsdag. Jag brukar ju inte gilla onsdagar, men på sistone har de blivit bättre. Dagen har innehållit ganska mycket. Skola, sång, rep, matlagning, träning och plugg. Nu sitter jag här och har ångest över att jag inte pluggar, fast jag nyss kom fram till att jag inte behöver göra det. För jag hinner göra det imorgon. Men, ångest var väl att ta i. En obekväm känsla iallafall.
Jag ser fram emot fredag. Inte för att det väntas två skolfria dagar. Nej, jag ser fram emot fredagkvällens planerade nöje. Konserter i flertal står på schemat. Peppat!



Nattlig parisisk musik för er.
För att jag letade efter något fantastiskt, fint och franskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0