fett värt



Att sluta skolan klockan tolv när man förväntade sig att sluta några timmar senare var ju väldigt kalas. Eller som Anna skulle säga "fett värt!". Det resulterade i en perfekt lunch på Wickmans, för att liva upp en regnig tisdag. Just nu öser det ner, men det tycker jag bara om. Så länge jag inte ska vara ute. Vilket jag ska. Om ett par timmar, för då är det...

... Vårruset! Japp, ikväll ska det springas. Nu håller vi tummarna för att regnet håller sig borta och att jag tar mig runt hela banan ute större skador.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheheh, säger jag så ofta? ;D

2011-05-17 @ 23:07:45
Postat av: Mia :)

Hoppas det gick bra! ;D

2011-05-18 @ 08:44:10
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0