träning och frisören

Har redan hunnit med veckans andra träningspass. Idag blev det en springtur med mor min. Det gick bra, om man bortser från att vi valde att springa på typ enda stället där det fortfarande ligget kvar en massa snö... Vill ni veta vad jag mer har gjort idag? ... Jag har varit hos frissan, sörrni! Matilda went blonder.

 

Det här klassiska spegel-ego-bilden får symbolisera både träningen och håret. Håret ser en aning gult ut, men jag hoppas att det inte är så i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha tänkte precis innan ja läste det att "har Matilda färgat håret?" Fint:P

2011-03-29 @ 22:01:27
Postat av: Mia :)

Åh spännande! ;D Jag såg sms:et men jag visste att jag inte skulle ner till skolan ;)

2011-03-30 @ 17:41:56
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0