om dagen och helgen och lite om honungsbin

hello friends,

det är faktiskt ganska fint att skriva utan stor bokstav tycker jag. så jag gör det nu, för det revulotionära i det! nu är det ett sådant där tillfälle när jag inte riktigt och egentligen vet vad jag ska skriva om. ska jag skriva om vad jag har gjort idag? jag har varit i skolan, jag har tränat och jag har ätit sushi och popcorn. jag tänkte fota sushin och skriva något i stil med att jag är lite lik blondinbella som fotar min sushi. men det blidde inget fotografi. but you can imagine it. totally.

ska jag skriva om vad jag har för helgplaner? en aning sorgligt nog så vet ni det redan. för ni som läser är nästan bara mina fina vänner. men det är ju tur att jag har er honungsbin! jaja, om helgen. jag ska jobba. jobbar nio till fem, som fru Parton skulle uttryckt det. så nu måste jag få min så kallade skönhetssömn så att jag kan vara en glad och trevlig liten arbetare.

good night friends


(galen text)

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Ej galen text! Trevlig text! ;D

2011-03-26 @ 21:35:11
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0