fred och kärlek del 1


 

Hej hej vänner och bloggläsare!

Igår kom jag hem från en underbar festivalvistelse i Borlänge. (Med franskt uttal blir det, i mitt huvud, bårlanch.) Det var fem dagar av upplevelser må jag säga. Bra, underbara, dåliga, minnesvärda osv. Jag har stått längst fram och skriksjungit, jag har dansat tills fötterna värker, jag har sprungit genom gator på natten, jag har gått till tältet när det har blivit ljust för länge sedan, jag har gråtit, jag har skrattat, jag har haft lyckorus och jag har varit med om mindre bra saker. Men sammanfattat så var det underbart och ett minne för livet. Blogg.se vill dock inte samarbeta och jag kan inte lägga upp alla bilder som jag vill just nu. Därför delar jag upp Peace & Love bloggandet i fler delar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0