En lista

Jag får inte ihop en bra text. Jag får göra det i listform, helt enkelt. En liten fäbless jag har.

- Idag har jag firat min far, eftersom han fyller år snart.
- Det är söndag kväll och jag ska äta tacos ikväll.
- Jag lyssnar på Mando Diao i denna sekund.
- Jag fick en tröja av min bror idag.
- Jag har en ledsen tanke som dyker upp lite då och då.
- Igår var en awesome kväll. Vi var alldeles kollosalt produktiva.
- Jag ska vara duktig och göra ett par mattetal snart.
- Imorgon får jag sovmorgon, trots att veckodagen bär namnet måndag.
- Jag skriver som att jag föddes på 30 - talet eller så. Notera att jag inte pratar på det här sättet.


Kommentarer
Postat av: Mia :)

Det kära gamla jag-pratar-inte-som-jag-skriverpratet ;D <3

2011-01-31 @ 17:30:33
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0