here I go again

Äntligen har jag min nya design. Lite rakare, lite renare. Känns bra. Tackar så hemskt mycket Lovely.

Och söndag igen. En helg har gått. Lördag presenterade jag mig som Mary sjutton gånger på fest och blev läst för ur Lovelys dagbok från 2004. Nu laddar jag upp inför att vakna upp till en vardagsmåndag för sista gången i år. Ain´t it wonderful. Fick för tok på lite sömn inatt också, så nu ska jag se klart Bridget Jones dagbok och sedan sova. För första gången på länge tänker jag banne mig lova att,

vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Bra att du lovar att höras imorgon! Det är bra att du underhåller mig! ;) <3

2011-12-18 @ 22:06:48
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0