Några bilder till några meningar

- Jag bakade scones till frukost/brunch/lunch idag. Har blivit något av en lovtradition.



- Igår spelade jag musik med Frida och Bella. Vi var inte så överdrivet produktiva.



- "Himlen börjar här" är en oerhört bra bok. Och Anna är en oerhört bra bokhittare.


- Jag funderar på att beställa hem lite smycken. Inte så ofta jag köper smycken liksom.



- Är det någon som har läst boken "Svindlande höjder"? Är den vacker och bra eller är den seg och tråkig? Teeell me!

Kommentarer
Postat av: sara

har inte läst den men den är säkert hur fin som helst!

2011-04-20 @ 13:35:23
URL: http://moncabinet.blogg.se/
Postat av: anna

Aaawww tack så mycket finis! så oerhört fina bilder för övrigt!!! xxx

2011-04-27 @ 15:08:54
URL: http://annalouisa.webblogg.se/
Postat av: molly

åh, det är världens bästa bok, verkligen. jag har läst den sju gånger.

2011-05-01 @ 01:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0