En lista en tisdagskväll

Vad är den äckligaste mat du vet?
Risgrynsgröt.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Eeh. Tackat ja till de få jobben jag haft, typ.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Ingen stor sån där livsavgörande sak, nej.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Stickade saker, klänningar, kjolar, strumpbyxor, martens, kappa, basker. Usual stuff, pretty much.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Antagligen min vinterjacka. Ett ack så välanvänt plagg.

Har du någon oanad talang?
Pretty damn good på att komma ihåg datum och tider.

Vad gjorde du i helgen?
Såg Håkan, hade myskväll med bästis och bakade.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Matteprov (blä), diverse läxor, rida islandshäst och fira mams.

Vad har du på dig just nu?
Blå mjukisbyxor, svart siden t-shirt och svart kofta. Fabulous!

Senaste låt du lyssnade på?
Out of this town - Broder Daniel.

Bästa skönhetsknep?
Efterlikna mig. Works every time! Hohoho. Skämt åsido, kanske lite bra mat, motion, sömn, en dusch då och då och välsittande kläder?

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Hur skall jag beskriva detta? Använder ordet: Konstnärssjäl!

Och fulast?
Fläckiga mysbyxor.

Vem saknar du?
........

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Paris.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Kan återkomma till detta när jag har funderat ett tag.

Bästa filmen nånsin?
Amelie du Montmartre, Såsom i himmelen.

Bästa boken nånsin?
Harry Potter. It´s magic, people.

Vilka tidningar läser du?
Lokaltidningen, SOLO och sånt jag kommer över som inte heter något med teknik eller vetenskap.

Vad önskar du att du var bättre på?
Spela gitarr och sjunga.

Är du religiös?
Vad är definitionen på religiös?

Vad är din största rädsla?
Kanske att allt raseras.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
"Jävla hora." Hahah.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
När jag var yngre hade jag det väldigt bestämt, men nu är det mindre klart.

Snodde härifrån: http://rodeo.net/niotillfem/

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Åh! Kul med lista... kanske härmar dig senare... fast med en annan lista! ;) PÖSS!

2011-09-15 @ 20:15:39
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0