ord

Godafton mina kära.

I brist på energi kommer det inte några bilder till detta inlägg. Lika bra att ha det sagt. Så skönt. Inga missförstånd liksom. Eeh, yeps. Vad händer en onsdagskväll som denna då? Sitter och äter geishachoklad och läser bloggar. Helt okej. Min hand har dock somnat.

Idag har jag tränat på Friskis för första gången den här terminen. Det gick bra. Vet ni vad jag gjorde igår? Ja, det vet de flesta av er. Anyways, igår var jag i Stockholm med min klass och gick på Dramaten och såg Romeo & Julia. Åh, så fint. Jag satt längst fram. Alltså, så långt fram man kan sitta. Vet ni hur mycket skådespelarna spottar när de pratar? Sjukt mycket. Ni vet Vänneravsnittet där Joey lär sig att man ska spotta när man pratar på teater? Det är värre än så. Men bra var det.

Imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder.

Ojojoj, så tiden går. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0