Om ni behöver inspiration


Till Bloggexperten: Ska jag slänga in ett inlägg innan läggdags? Vad ska jag skriva?
Mvh En dålig bloggerska
Svar: Ja det ska du för att dina bloggläsare blir glada av allt du skriver för dom dillar dig så mycket! Annars sulle dom inte läsa din blogg! eller jo... dom kanske hatar dig... Men så är nog inte fallet här! De gillar dig superduper mycket och de tycker du ska skriva ett inlägg, det har jag hört från säkra källor! Du kan skriva om din dag, en superduperbra låt, en skitkonstig sjukdom, en ännu konstigare dröm, en klänning du vill ha, vad du ska döpa ditt barn till, eller dina barn om det blir fler än ett! Om du skulle färga håret vilken färg och varför? Vem är du? Beskriv en dörr! Ät en hel ko! Säg tre positiva saker om Frid och tre negativa om en ond person!
Eller så kopierar du bara våran konversation så kan dom skratta gott!
Tack för dessa råd kära bloggexpert! Jag fick mig ett gott skratt och du verkar vara en så oerhört genuint underbar människa! Jag tror inte att jag ska äta en hel ko, just ikväll. Men jag ska absolut ta till mig av de andra förslagen.
Glad över att vara till hjälp!

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Jag tror jag var trött ;)

2011-10-19 @ 11:11:09
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0