ooh vilken härlig dag

Har haft en så himla bra dag. Strålande!

Mattelektionen spenderades med en mycket mera trevlig bok liggandes på en gräsmatta, och efter ett lyckat nationellt prov fyndade jag ett par klädesplagg sådär alldeles jättebilligt. På sånglektionen höll jag på att förgås av värmen, men det gjorde jag inte. Det var tur, för då hade jag missat kvällens alldeles strålande estetshow.

Man kan säga att jag är en stolt vän. :')

Så ska jag ju till och med se den imorgon också, med skolan. Inte mig emot. Känner dock att jag behöver chilla ner lite nu. Ja, klockan tickar på...

Hejs.


Kommentarer
Postat av: ANNAAAA

assooooooo bejbs, du har ju redan lagt upp en bild på mig juuuh! ;)



dessutom är du så otroligt fin på bilden att jag dör lite när jag ser den.. ♥

2011-05-12 @ 22:40:31
URL: http://annalouisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0