and I wonder wonder who wonder who who wrote the book of love

Hej, här kommer en uppdatering från en mycket trött tjej.

Jag drack nyss en kopp té. Kände mig fortfarande alltför trött så nu ger kaffebryggaren ifrån sig sitt karismatiska ljud. Jag är trött eftersom jag vaknade kvart över sju i morse och sen dess har jag repat och haft körkonsert. Jag sjöng ett litet solo, och det gick nog ganska bra. Jag behöver bli pigg för om en halvtimme får jag besök av tre tjejor. De kanske skulle må bättre av att se mig i något annat än mysdress och oborstat hår. Jag behöver nog skynda mig lite grann.

På min mobil finns väldigt fina bilder. Men jag hittar inte sladden så att jag kan lägga in de här. Det är synd. Om ni var en sladd, var skulle ni lägga er? Typ.

Nu ringer min väckarklocka. Min lilla powernap blev inte av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0