Torsdagsbestyr

Jag har städat mitt rum idag. I på det vanliga läggainklädersomliggerpågolvetigraderoben sättet, utan nu snackar vi rejäl städning; Dammsuga under sängen, damma hyllor, tömma soppkorgar, kasta saker. Vårstädning! Som den sjukling jag ändå är har jag inte varit ute men jag tycker mig ana vår även där. (Här tänkte jag skriva "Härligt!", men det såg så överdrivet hurtigt och positivt ut, haha).

Nu ska jag.. Jag vet inte riktigt. Försöka plugga lite, och göra varm choklad tror jag minsann.

Adjöss med er, mina kära besökare!

Kommentarer
Postat av: hannaa

Jag som vart stolt över att jag bytte sängkläder, också ser jag det här :]

2011-03-03 @ 16:39:48
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0