jag har ätit många våfflor i helgen

Jobbhelgen är över för denna gång. Måste säga att det var en himla tur att Bella och Frida var med, de gjorde något som kunde varit oerhört tråkigt till trevligt och ganska skrattfyllt. Finisar. <3

(Nu började jag skriva om att våga, men jag tror att jag gör det till ett eget inlägg någon dag framöver.)

Just nu lyssnar jag på någon annans spellista och så fick jag precis ett sms från någon som skickat fel. Det var ju synd, för om smset var till mig hade det ju varit lite trevligare. Jag tänker också lite på att jag skulle vilja ha en bättre blogg med inlägg som har någon mening. Så, om någon skickar mig ett hundratal läsare eller så, så skulle nog motivationen finnas där. Eller så är det så att läsarna kommer om man har en bra blogg. Det är ju lite mer logiskt.

Okej, från och med nu ska jag ha en bra blogg.



Kommentarer
Postat av: Anna

du har en jättejättefin blogg gumman! ♥♥

2011-03-28 @ 17:13:30
URL: http://annalouisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0