Babbel

Hemma och hostar. Hostar och snorar och tappar rösten om vartannat. Usch. Tänkte att jag ändå skulle vara effektiv och plugga, men än så länge har jag inte ens rört böckerna. Men det är långt kvar av dagen. Har bläddrat lite i HM Magazine, en underbar uppfinning; som en bra tidning, fast gratis! Och så har jag planerat dagen runt Vänner, som börjar om fem minuter. Inte för att jag har planer idag, men ja, ni förstår. Eller nåt. Om ni vill lyssna på ny bra musik, lyssna då på Lykke Lis senaste skiva. Där finns det några mycket bra låtar.

Igår var jag i Stockholm med klassen. Det var trevligt. Vi var på historieutställning och teater. Teatern var superduper. Påminde mig lite om vad jag faktiskt tycker om. Och så hann vi med lite affärsstrosning, med betoning på lite. Men jag blev väldigt shoppingsugen. Får nog ta och boka in en shoppingdag inom den närmsta framtiden. Eller kanske man ska ta och klicka hem något?

Jag missade ett prov och en skolskötersketid idag. Nu börjar Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0