igelkottar, skolböcker och caféluncher

Okej, jag har inte så mycket att berätta för tillfället, så jag tänkte visa vad jag sett genom min telefon på sistone.

 

Jag åt lunch en dag när det var varmt och soligt.



Rebecca var med.

 

Johanna och jag egobildade oss när vi var på Uppsalaäventyr.

 

En gång för många många dagar sedan så gick jag i skolan.

 

Och hade rast.

 

Sommarplanering.

 

Kollade på när Mia och Bella övade till sitt sommarjobb. Så underbart duktiga!

 

Stötte på ett par hästar.

 

Och en igelkott.

  

Spelade minigolf.

 

Promenerade.

Lite sådär ja.

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Möspös, (myspys med andra bokstäver)! Vi måste ses!

2011-06-22 @ 15:07:58
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0