.

Jag sitter och äter popcorn framför teven första riktiga sommarlovskvällen. Äsch det får väl duga som kvällsbestyr ibland, tänker jag. Kollar på youtubeklipp och känner mig som ett töntigt fan.

Har inte mycket att säga om dagen som passerat, men ville ändå klämma in lite text mellan alla bilder. Jag kan säga att det har varit en typisk lovmåndag. En sån dag som man tänker sig ska bli så skön eftersom man inte har något planerat alls. Men så blir den seg och tråkig. (och lite soft)

Nu ska jag sova eller dricka té eller läsa bok eller klippa i tidningar eller gräma mig eller slösa bort tid eller fortsätta se på youtubeklipp.

Imorgon ska jag äta amerikanska pannkakor hemma hos Johanna.

Någon därute i vida världen som kanske vill berätta om sin egen dag? Gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0