Nytt år, nystart

Nu sitter jag alltså med en ny blogg. Nytt år, nystart! Det känns faktiskt himla bra med nytt år. Det här kommer att bli greeaat. De första dagarna på år tjugohundraelva har varit mycket bra. Jag har fått riktigt fina presenter eftersom jag har fyllt år, och det är nästan så att jag får lite åldersnoja. Men bara nästan. Jag har även ett nytt spotifykonto som jag ska fylla med fantastisk musik.

Ikväll tror jag minsann att det väntas festligheter tillsammans med en efterlängtad vän. Fiiive thumbs up.

Och jag ser fram emot att fylla min alldeles egna blogg med fantastiska inlägg!

Vi hörs.

P.S. Jag kommer nog att se ut som en hippie ikväll. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0