21.54

Äntligen sitter jag vid datorn. Känns som länge sedan. Igår var jag alldeles för upptagen av skola och träning. Igår gjorde jag också en lista. En lista med mål för veckan. Den innehöll bland annat att vara en duktig bloggare. Det ska bli av.

Just nu tittar jag på cabaren som vi gjorde förra året. Haha, som det var alltså...
Idag tänker jag inte bjuda på en outfitbild, men jag kan måla upp en bild för er: Tights, randiga knästrumpor, blåa duntofflor, tjocktröja med en uggla på, kofta över det. Alldeles otroligt fashionabelt. Alldeles på grund av min förmåga att frysa i alldeles vanliga temperaturer.

Förövrigt känns det som att det har gått mycket mer av veckan än bara två pyttesmå dygn. Om man ska tänka positivt så är det ju bara tre pyttesmå (kolosalt långa) dygn kvar till helg och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0