gråa moln närhelst jag tittar opp

Hej bloggläsande individer!

Skulle gå ut o springa för kanske en och en halv timme sen. Hade satt på mig träningskläder och satt i hörlurar i öronen när jag hör att det åskar. Tänker att jag kanske kan springa ändå, det regnar ju inte. Så jag tar på mig skorna, öppnar dörren och möts av världens regnskur. Det blev ingen springtur. Jag tänkte att om jag inte blåser bort och landar på sydpolen eller träffas av blixten så skulle jag få typ lunginflammation. Inte värt det.

Så jag gjorde några situps och tog en varm dusch istället.



Jag hade ingen som kunde fota mig idag, och jag ville inte ha ett bildlöst inlägg, heh.

Kommentarer
Postat av: alex

SV; Japp, den är också bra :-)

Stilig bild.

2011-08-29 @ 21:35:28
URL: http://poetdiet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0