livstecken

Senaste händelsen, 5 dagar och 10 timmar sedan.

Jo, på bloggen, men inte i verkliga livet som tur är. Faktum är att man skulle kunna säga att det hänt en himla massa, men anledningen till mitt obefintliga bloggande är att min kamera är på villovägar. Buhu.

Om sisådär en och en halv timme ska jag hoppa över till Mia för att se vad mina favorithemmafruar har för sig denna tisdag.

Igår satt jag med ett skolarbete till halv elva, men så blev det så att jag inte hann redovisa idag. Värt. Det är ju bra att jag är klar åtminstone.

När jag får tillbaka min kamera ska jag kanske visa bilder från en kväll i förra helgen, och så kanske jag ska tipsa om något så ofashionabelt som ett par extremt fina böcker.

Adjö för nu.


Kommentarer
Postat av: johanna

åhh dåligt samvete!! :(

förlåt att jag tog med mig den , vi skulle ju ses.

Bubhuhuhuhu :(

2011-04-12 @ 21:19:51
Postat av: Mia :)

Synd att femman inte fungerar :( Det är något skumt med kortet ;) Hej då! <3

2011-04-13 @ 08:19:11
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0