igår och idag

Igår hade jag en oerhört trevlig dag i huvudstaden med Isabelle. Det blev några fynd, men jag funderar dock på att lämna tillbaka en tröja jag köpte. Kändes inte lika hundra idag som i provrummet. Men överlag är jag nöjd.

På kvällen hade jag filmkväll i min ensamhet. Jag började med att se "Lyckan, kärleken och meningen med livet" men böt sedan till den totala motsatsen "Control", som nog är den mörkaste, tystaste film jag någonsin sett. Svår att beskriva, med ett hjärtskärande slut.

Idag har jag sett slutet av den första filmen som var betydligt  mer glad och klyschig, men ganska mysig. Och resten av dagen är rätt så oplanerad.

Kommentarer
Postat av: Anna

DU GLÖMDE JU SKRIVA ATT NI TRÄFFADE MIG! hehe.. men ohja, det måste vi verkligen, fett!

2011-04-03 @ 16:37:53
URL: http://annalouisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0